Promovare - Email marketing

Email marketing-ul este o forma de promovare directa cu ajutorul email-ului.
De exemplu am putea spune ca deja ati facut ceva email marketing, doar prin faptul ca ati trimis un email cu datele dumneavoastra de contact sau poate un mesaj in care va anuntati clientii existenti de aparitia unor noi produse sau servicii, perioade de promotie, etc.

Ce poate face email marketing-ul pentru compania ta ?

  • Trimiterea de mesaje promotionale in vederea castigarii unor noi clienti sau pentru a convinge clienti existenti sa cumpere si alte produse;
  • Trimiterea de mesaje informative in scopul de a pastra legatura cu clientii existenti si a imbunatati relatia cu acestia;
  • Plasarea de reclame sau indemnuri promotionale in email-urile trimise de alte companii.

Un lucru trebuie neaparat mentionat aici, si anume, permisiunea de a trimite email-uri comerciale sau informative catre o anumita persoana.

De ce este asa de avantajos email marketing-ul ?

  • Trimiterea de email-uri este muult mai ieftina decat metodele traditionale;
  • Email marketing-ul iti permite sa transmiti mesajul tau direct catre client;
  • Clientul sau potentialul client si-a aratat interesul fata de produsele sau serviciile tale prin inscrierea sa.
  • Email marketing-ul poate fi trimis cand vrei tu, inainte de o promotie sau cu ocazia anumitor evenimente.

Ce sa nu facem prin email marketing?

  • Nu faceti spam;
  • Nu incercati sa vindeti direct din email produsele sau serviciile promovate;
  • Nu trimiteti mesaje doar cu scop comercial, ci incercati sa le inconjurati de informatii utile pentru clienti.

Oricare dintre acestea va pot aduce in situatia de fi catalogati drept spameri, sau in cel mai fericit caz dezabonarea de la sistemul dumneavoastra de newsletter.

Ar mai fi foarte multe de spus, dar cel mai bine ar fi sa lasati grija asta in seama firmei de promovare.