Optimizare continut astfel incat sa devina cat mai atractiv

Asa cum spuneam in paginile anterioare este foarte important ca atunci cand incepem crearea de continut pentru un website, sa stim care sunt scopurile site-ului, dar si sa ne cunoastem vizitatorii, sa stim cui ne adresam, cine e acea care trebuie sa ne receptioneze mesajul.

Sa ne cunoastem vizitatorii

Iata cateva intrebari la care trebuie sa aveti un raspuns inainte de inceperea oricarei actiuni in acest domeniu :

  • Care este audienta siteului?
  • Care este profilul celui ce va fi cel mai interesat de produsul sau serviciul dvs. ?
  • Ce il intereseaza ?
  • Ce il motiveaza ?
  • Ce il poate determina sa actioneze ?
  • Ce il poate face sa renunte ?

Daca scopul siteului este doar o prezentare generala atunci inseamna ca nu asteptati un raspuns..., dar puteti cere feedback despre cum a fost prezentarea, sau ce alte informatii ar mai fi necesar de prezentat.

Pentru a primi un raspuns trebuie sa-l cerem, formuland o intrebare sau indemnand clientul sa faca o actiune, etc...
Inca de la inceput trebuie sa exprimam cat mai clar ce oferim, cui ii ofertam, cand este disponibil. Este important sa ne asiguram ca cel ce a ajuns vizitatorul nostru este interesat de ceea ce avem de oferit.

Prezentarea produselor si serviciilor trebuie facuta mai ales prin prisma beneficiilor si avantajelor ce le va obtine potentialul client.
Studiati bine inainte in ce fel putem pune produsele si serviciile noastre in cea mai buna lumina atat prin comparatie cu ale concurentei, cat mai ales prin specificatiile si caracteristicile acestora.