Service si mentenanta calculatoare, servere, periferice

Servicii profesionale de mentenata si depanare calculatoare, servere si periferice, pe baza de abonament sau pur si simplu la sesizarea beneficiarului. Oferim consultanta si asistenta cu privire la dezvoltarea parcului tau IT, fie ca este vorba despre echipamente sau produse software.

Clientii care opteaza pentru un abonament pot beneficia in plus de urmatoarele servicii:

  • Cel putin o vizita lunara obligatorie a unuia dintre tehnicienii nostri, vizita in decursul careia se vor verifica, curata si optimiza echipamentele ce fac obiectul contractului si se vor remedia eventualele probleme aparute; de asemenea se poate stabili prin contract frecventa vizitelor obligatorii;
  • SLA (Service Level Agreement) sau Timp Maxim de Interventie Garantat. Se stabileste contractual un interval maxim de interventie, acest interval nu va depasi perioada de timp stabilita, incepand de la momentul sesizarii pana la momentul interventiei asupra echipamentului in cauza.
  • Posibilitatea diagnosticarii si rezolvarii online a avariei semnalate, ca si cum am fi deja la sediul tau. Interventia online se va realiza cu ajutorul unui program software ce va fi instalat in prealabil pe caculatoarele si serverele care fac obiectul contractului. In cazul in care avaria nu poate fi remediata online, unul din specialistii nostri va veni la sediul tau in cel mai scurt timp, stabilit de comun acord si specificat in contractul de prestari servicii;
  • Disponibilitate prelungita; 12 ore/zi – 09:00-21:00 – Luni-Sambata. In cazuri punctuale putem garanta o disponibilitate 24x7;
  • Monitorizarea in timp real a serverelor de date, web sau email. Comunicarea instantanee in momentul aparitiei avariei, prin telefon, email sau SMS;
  • Monitorizarea imprimantelor, faxurilor, copiatoarelor si schimbarea consumabilelor acestora in asa fel incat echipamentele sa poata fi folosite oricand este necesar. Vom crea un stoc de consumabile special pentru echipamentele tale, degrevandu-te  de aceasta responsabilitate. Consumabilele astfel folosite se vor factura la sfarsitul lunii in care au fost instalate;
  • Evidenta licentelor software si atentionarea in momentul in care acestea se apropie de data expirarii (ex. Antivirus). In momentul comunicarii acestei informatii, vei primi si o oferta de reinnoire si/sau noi oferte de software similar pentru inlocuire;
  • Garantarea prin contract a confidentialitatii tuturor informatiilor si datelor afacerii pe care o conduci, fie acestea cu caracter confidential sau nu. Suntem constienti de importanta afacerii tale si din aceasta cauza iti garantam siguranta si confidentialitatea datelor si fisierelor aflate in serverele, computerele sau discurile tale. Interesul nostru este sa iti protejam reteaua si informatiile aflate in interiorul acesteia;
  • Clientii nostrii beneficiaza de evaluare, asistenta, service si mentenanta IT, pe de-o parte, dar si de costuri scazute in ceea ce priveste achizitionarea de noi echipamente necesare desfasurarii in bune conditii a activitatii acestora, pe de alta parte. Facem eforturi permanente pentru a putea oferi clientilor nostrii cel mai bun pret al momentului. In plus, vei beneficia de instalarea si configurarea echipamentului sau software-ului achizitionat, fara niciun fel de cheltuieli suplimentare aferente acestui serviciu.
  • Pe langa costurile mici de achizitie ale noilor echipamente, clientii nostri mai beneficiaza in plus si de discounturi suplimentare, in functie de treapta de abonament pe care se situeaza, discounturile ajungand pana la 15-20% din preturile de lista. De asemenea, in exclusivitate, clientii nostri pot achizitiona produsele semnalate in „Promotia Saptamanii”, promotie ce aduce articole IT de larg consum la preturi cu totul si cu totul speciale. „Promotia Saptamanii” va fi disponibila pe site-ul nostru, www.flexco.ro/promotia-saptamanii/, incepand din ziua de marti a fiecarei saptamani.